Agencja Wordsmith PR po raz kolejny nawiązała współpracę z Fundacją Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

 

Wordsmith PR zajmie się obsługą medialną Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości oraz stworzeniem koncepcji kampanii promującej tegoroczną edycję, która odbędzie się pod hasłem „Przedsiębiorczość jest dobra”. Do zadań agencji należą m.in. relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz nadzór nad realizacją kampanii promującej Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

 

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to międzynarodowy projekt na rzecz rozwoju biznesowych inicjatyw. Tegoroczna, dziewiąta już edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14-20 listopada 2016 roku. Organizatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Agencja Wordsmith PR współpracowała już z Fundacją w 2014 roku przy realizacji kampanii ŚTP „Twarze Przedsiębiorczości”.

Porozmawiaj z nami