Wymagania:

  • min. 3-letnie doświadczenie w branży public relations,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to marketing, PR, dziennikarstwo, polonistyka, komunikacja społeczna),
  • znajomość narzędzi public relations,
  • znajomość rynku mediów i doświadczenie w pracy z mediami,
  • praktyczna znajomość obsługi mediów społecznościowych,
  • umiejętność redagowania tekstów, przygotowywania prezentacji, raportów,
  • kreatywność i pomysłowość,
  • otwartość i łatwość nawiązywania i budowania relacji interpersonalnych,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • umiejętność realizacji kilku projektów jednocześnie,
  • dobra organizacja pracy własnej.

 

Znajomość języków obcych: język angielski – komunikatywnie.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie projektów i koordynacja pracy podwykonawców,
  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i raportowanie,
  • organizacja wydarzeń,
  • redagowanie treści PR,
  • współpraca z mediami,
  • zarządzanie profilami klientów w mediach społecznościowych.

 

Gwarantujemy:

  • umowę o pracę i system premiowy uzależniony od efektów pracy,
  • fajny zespół, który lubi to, co robi,
  • przyjazną, zespołową atmosferę pracy.

 

CV można wysyłać na adres: k.kazula@wordsmith.pl. Czekamy na Wasze zgłoszenia!

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami Ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.

 

Porozmawiaj z nami