Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w branży public relations,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to marketing, PR, dziennikarstwo, polonistyka, komunikacja społeczna),
- znajomość narzędzi public relations,
- znajomość rynku mediów i doświadczenie w pracy z mediami,
- praktyczna znajomość obsługi mediów społecznościowych,
- umiejętność redagowania tekstów, przygotowywania prezentacji, raportów,
- kreatywność i pomysłowość,
- otwartość i łatwość nawiązywania i budowania relacji interpersonalnych,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- umiejętność realizacji kilku projektów jednocześnie,
- dobra organizacja pracy własnej.
Znajomość języków obcych: język angielski – komunikatywnie.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie projektów i koordynacja pracy podwykonawców,
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i raportowanie,
- organizacja wydarzeń,
- redagowanie treści PR,
- współpraca z mediami,
- zarządzanie profilami klientów w mediach społecznościowych.
Gwarantujemy:
- umowę o pracę i system premiowy uzależniony od efektów pracy,
- fajny zespół, który lubi to, co robi,
- przyjazną, zespołową atmosferę pracy.
CV można wysyłać na adres: k.kazula@wordsmith.pl. Czekamy na Wasze zgłoszenia!
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami Ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.