Trzy miasta, trzy salony, 6 tygodni. Zadanie: zapewnić oprawę uroczystego otwarcia salonów sprzedaży Jawor-Parkiet.

Z Producentem Podłóg Drewnianych Jawor-Parkiet współpracujemy od lat. Wraz z planem rozwoju sieci firmowych salonów sprzedaży nasza agencja otrzymała zadanie zapewnienia oprawy uroczystego otwarcia salonów w Katowicach, Poznaniu i Łodzi.

Budowa sieci salonów sprzedaży to zawsze poważne przedsięwzięcie. Począwszy od wyboru lokalizacji, przez kwestie formalne, aż po logistykę. Kilka miesięcy prac całego zespołu, by efekt finalny był zgodny z oczekiwaniami.

Właściwa oprawa

Uwzględniając branżę klienta, scenariusze wydarzeń zostały oparte na dwóch filarach – inspirującym spotkaniu z przedstawicielem świata architektury oraz programie artystycznym. Każda z lokalizacji niosła za sobą inne wyzwania i możliwości. Naszym zadaniem było więc uwzględnić je wszystkie, by spotkanie miało zarówno atrakcyjny program jak i pomyślny i wygodny dla uczestników przebieg.
Do współpracy w części programu „Porozmawiajmy o designie” zaprosiliśmy Jakuba Szczęsnego, Krzysztofa Mirucia oraz Tomasza Pągowskiego. Każdego z trzech architektów cechuje wybitny dorobek zawodowy, dzięki czemu mogli oni stanowić inspirację dla zaproszonych gości. O program artystyczny zadbali: genialna wokalista znana zarówno z występów w międzynarodowych orkiestrach jak i współpracy m.in. z Fisz Emade – Aleksandra Świdzińska quartet oraz Projekt Hubas, który zagrał oryginalne aranżacje najbardziej znanych polskich utworów w klimacie rock i pop. Spotkanie w Katowicach poprowadziła Beata Tadla, w Łodzi – charyzmatyczna Agnieszka Rylik. Gości z Poznania po oficjalnym otwarciu w salonie zaprosiliśmy zaś na wspólną kolację w restauracji Cucina.
Nasza agencja odpowiedzialna była za pełną logistykę i scenariusz wydarzeń w Katowicach i Poznaniu, w Łodzi zaś wsparłyśmy właściciela salonu w zakresie oprawy wydarzenia i współpracy z gwiazdami wieczoru. Zadbałyśmy także o relację z wydarzeń w mediach społecznościowych.

Sprawdź, jak zorganizować konferencję prasową

Biznes to relacje
Public relations to tworzenie środowiska przychylnego do rozwoju biznesu. Wykorzystujemy do tego różne narzędzia, w zależności od potrzeb danej branży, rodzaju klienta, rynku. Jest jednak jedna wartość uniwersalna, bez której długofalowy rozwój firmy nie byłby możliwy. Tą wartością są właśnie relacje.
Celem takiego eventu jest więc nie tylko nagłośnienie wydarzenia na lokalnym rynku, ale przede wszystkim budowanie bezpośrednich relacji.

Potrzebujesz zorganizować podobne wydarzenie?

Zgłoś się do nas, a zadbamy o:

1) Koncept wydarzenia (motyw przewodni, współpraca z gośćmi VIP, dobór rozwiązań do Twoich potrzeb)

2) Scenariusz

3) Zaproszenia (content, współpraca z grafikiem, zaproszenie gości z Twojej listy)

4) Logistyka (współpraca z podwykonawcami, m.in. techniką, cateringiem, obsługą foto i video)

5) Realizacja wydarzenia na miejscu

6) Komunikacja (media tradycyjne, social media, goście)

Dowiedz się więcej o organizowanych przez nas wydarzeniach:

Wine Expo Poland 2018

Piknik rodzinny Jawor-Parkiet

Święto Gęsi

Porozmawiaj z nami