Nasze drugie spotkanie z cyklu „Nie taki #PR czarny” odbyło się 21 listopada w Browarze Warmia. Tym razem wspólnie z Weroniką Skolimowską z agencji kreatywnej Ideative rozmawiałyśmy o budowaniu dobrych i skutecznych stron internetowych.

Mieć własną www, czy nie mieć – ten dylemat dotyczy każdego właściciela firmy. Po wielu pytaniach z widowni i dyskusji, jaka się wywiązała, można stanowczo stwierdzić, że zagadnienie dobrych stron internetowych to wciąż gorący temat. Nic dziwnego – na co dzień trudno jest „stanąć z boku” i obiektywnie ocenić własną stronę lub wręcz swoją firmę, by określić, czy potrzeba nam www.

Weronika Skolimowska wspólnie z nami krok po kroku omówiła etapy, jakie należy przejść, by stworzyć spersonalizowaną i sprawnie działającą stronę. To, co było szczególnie podkreślone, jako podstawowe działanie, które wpłynie na wszystkie dalsze kroki, to stworzenie funkcjonalnego i spójnego z wizerunkiem firmy layoutu oraz key visual. To właśnie te dwa elementy zdefiniują cały wygląd strony.

By www była atrakcyjna i zachęcała do zatrzymania się na dłużej, niezbędne są materiały audiowizualne i angażujące treści. Z tym drugim każdy czasem ma kłopot, ale naprawdę warto dłużej posiedzieć nad tekstami, by wciągały naszych odbiorców. Pozostałe ważne elementy budowania strony internetowej znajdziecie w prezentacji przygotowanej przez Ideative. To naprawdę konkretna dawka wiedzy! Zachęcamy do klikania 😊 Prezentację znajdziecie tutaj.

A już dokładnie 16-ego stycznia widzimy się na kolejnym spotkaniu „Nie taki #PR czarny”. Bądźcie z nami!

 

Porozmawiaj z nami