Najbliższe spotkanie z serii „Nie taki #PR czarny” odbędzie się 4 kwietnia o godz. 9:00 w CRS UKIEL. Gościem specjalny, który opowie o tworzeniu strategii komunikacji opowie Olga Zalecka, PR manager BSH, odpowiedzialna za wizerunek marek Bosch, Siemens, Zelmer i Gaggenau.

Strategia komunikacji – jak ją stworzyć? Co powinna zawierać? Jak ocenić jej skuteczność? O tym będziemy rozmawiać z naszym gościem specjalnym, który podzieli się swoim bogatym doświadczeniem.

ZAPISZ SIĘ

Olga Zalecka w BSH pracuje od lipca 2013 r. Obecnie zajmuje się komunikacją wszystkich marek znajdujących się w portfolio grupy. Są to takie logotypy jak Bosch czy Siemens. Odpowiada za opracowywanie i budowanie strategii pr’owych. Dba o pozytywny wizerunek marek, nazywając ich swoimi prezesami. Prowadzi ich kalendarz i dostosowuje harmonogram działań w oparciu o prowadzone aktywności marketingowe. Organizuje ich konferencje, dba o jakość wystąpień i odpowiednie grono odbiorców. Sprawdza jak wypadają publicznie i jakie reakcje wywołują tam, gdzie się pojawiają. Dba o wysoki poziom ich prezentacji wewnątrz i na zewnątrz. Pielęgnuje dobre relacje z dziennikarzami prasy lokalnej i centralnej, organizacjami opiniotwórczymi itp.

Często pisze. W zeszłym roku stworzyła około 50 informacji prasowych dla swoich prezesów, nie licząc krótkich notek, wypowiedzi eksperckich i pr’owych.

5. warsztaty budowania marki Nie taki #PR czarny odbędą się 4 kwietnia o godz. 9:00 do CRS „Ukiel” (ul. Kapitańska 23).

Udział BEZPŁATNY Liczba miejsc ograniczona.

LINK DO REJESTRACJI:
https://nie-taki-pr-czarny-5.konfeo.com

Organizator: Wordsmith PR
Partnerzy: Miasto Olsztyn Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Instytut Monitorowania Mediów, PRoto

Porozmawiaj z nami