W Hotelu Tajty w Wilkasach 3-ego grudnia nasz klient – firma Octim – zorganizowała charytatywną kolację szefów kuchni „Szczypta dobroci z Octim”. Tak pyszny event nie mógł obejść się bez echa – posty zamieszczone podczas wydarzenia dotarły do ponad 13 tysięcy odbiorców!

Celem kolacji była pomoc charytatywna Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej JAŚ MAŁGOSIA WOJTEK w Giżycku, ale także stworzenie okazji do spotkania wybitnych szefów kuchni. W wydarzeniu wzięło udział wielu znanych kucharzy, w tym m.in. Patryk Dziamski, Dominik Moskalenko, Anna Anklewicz, Marcin Popielarz, Mikołaj Nowak, Tomasz Zdrenka, Przemysław Wieloch, Ewa Kujawa czy Maciej Ostrowski.

W związku z kolacją wspierałyśmy Octim prowadząc komunikację z mediami, a w dniu wydarzenia zrealizowałyśmy relację na żywo na Facebooku i informowałyśmy fanów o przebiegu spotkania. O kolacji napisały takie tytuły, jak Poradnik Restauratora czy Horecatrends.pl. Posty zamieszczone na FB i Instagramie podczas wydarzenia osiągnęły zasięg 13 tysięcy odbiorców.

Użytkownicy żywo reagowali na kolejne zdjęcia potraw, czemu trudno się dziwić, bo szefowie kuchni serwowali takie specjały, jak np. pstrąg z prażonym słonecznikiem i musem z pietruszki, carpaccio z polędwicy z truflą, barszcz czerwony z przepiórczym jajem, poliki wołowe z ćwikłą i puree ziemniaczanym czy piernik mazurski w towarzystwie białej czekolady i świeżych owoców. Video z relacją na żywo obejrzało już po wydarzeniu blisko 1400 fanów. Zapowiedzi kolacji były promowane na sprecyzowaną grupę odbiorców, dzięki czemu w dniu wydarzenia nie brakowało zaangażowanych użytkowników.

Uzyskiwanie takich zasięgów jest możliwe tylko przy prowadzeniu regularnej komunikacji w social mediach. Relacjonowanie „od ręki” ważnych wydarzeń pozwala zacieśnić relacje z fanami i skrócić dystans. A w przypadku tak smacznych eventów udział w nich to sama przyjemność!

 

Porozmawiaj z nami