12 października br. w samym centrum Warszawy, w eleganckim i przestronnym wnętrzu Mysiej 3, obradowali jurorzy konkursu Wine Expo Poland Awards. Profesjonaliści i konsumenci degustowali wina m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Portugalii, a także Rumunii, Węgier. Wyniki obrad będą znane 26 października.


Blind test gwarantował pełen obiektywizm. Dzięki temu jurorzy mogli skupić się na walorach wina i ocenić je nie wiedząc, z jakiej winnicy pochodzi.
Wine Expo Poland Awards wyróżnia na tle innych konkursów branżowych zaangażowanie dwóch grup jurorów, którzy oceniając konkursowe wina przyznają dwie odrębne nagrody: jury profesjonalne, w którego skład wchodzą uznani eksperci z branży winiarskiej, ocenia wina według międzynarodowych standardów; drugie jury składające się z konsumentów niezwiązanych z branżą przyznaje swoją odrębną nagrodę.
Koncepcja podwójnej oceny i nagrody ma ogromne znaczenie w kraju, jakim jest Polska, gdzie wraz z edukacją konsumentów, zmieniają się ich gusta. Opinia zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów pozwala na lepsze zrozumienie zasad panujących na polskim rynku.


Dokładnie 26 października br. wszystko będzie jasne. Podczas wieczornej uroczystej gali Wine Expo Poland Awards poznamy wyniki obrad jury i to, które wina zgłoszone do tegorocznego konkursu otrzymały medale od profesjonalistów i konsumentów.
Agencja Wordsmith PR wspierała klienta w zakresie współpracy z członkami jury oraz partnerami wydarzenia, obsługą medialną, obsługą wydarzenia w mediach społecznościowych. Wsparła także Wine Expo Poland podczas organizacji obrad.

Porozmawiaj z nami