Food&Wine

Od lat wspieramy rozwój marek z branży spożywczej i wina

Od ponad 12 lat wspieramy rozwój marek na polskim rynku. Specjalizujemy się w branży spożywczej, alkoholowej i HoReCa. Nasze działania nie tylko stanowią realne wsparcie eksportu, ale także mają na celu edukację młodego konsumenta i promocję trendów żywieniowych (food and drink trends).

Zadbamy o obecność twojej marki w polskich branżowych mediach i intrenecie, zorganizujemy degustacje i prezentacje, poprowadzimy zaangażowane profile w mediach społecznościowych.

Wszystko po to, by:

Wsparcie rozwoju

Efektywnie wspierać rozwój sieci sprzedaży

Oszczędność

Oszczędzać Twój czas i pieniądze, które musiałbyś poświęcić na poznanie rynku i podróże służbowe

r

Reagowanie

Sprawnie reagować na potrzeby polskiego rynku

Wykorzystujemy nasze doświadczenie i znajomość polskiego rynku, by prezentować Państwa produkty w sosób odpowiadający na potrzeby kupców

Zbudujemy strategię rozwoju twojej marki na polskim rynku 

1. Ocena

Oszacowanie kapitału twojego produktu z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku i decyzji zakupowych Polaków

2. Kreacja

Opracujemy plan rozwoju Twojej marki

3. Wdrożenie

Kszekształcimy plan prac w działanie i realne efekty

4. Działanie

Pozwól nam realizować założone działania, by osiągać cele

Relacje z liderami opinii 

Media, blogerzy, sommelierzy – to oni są nośnikami informacji, które docierają do kupców, ale też klienta ostatecznego i wpływają na jego decyzje zakupowe.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Biuro prasowe

Zbudujemy trwałe relacje z mediami, by zapewnić regularną obecność twojej marki prasie i portalach branżowych.

Degustacje

Nic tak skutecznie nie buduje relacji jak bezpośredni kontakt. Dlatego zaprosimy opinion leaderów na degustację, by mogli lepiej poznać Twoje produkty. Zadbamy o kreację i logistykę, stworzymy niezapomnianą atmosferę, a ty zyskasz lojalnych ambasadorów.

Content marketing

Angażujące treści to podstawa funkcjonowania w mediach społecznościowych. Może to być wszystko, co odbiorcy uznają za interesujące, zabawne lub przydatne. Tworzenie treści to proces wymagającey regularności, monitoringu branży i zaangażowania czasowego. Chętnie zrobimy to dla Ciebie.

Media and VIP tour

Chciałbyś zaprosić szczególnych gości, by zaprezentować im proces produkcji Twojego wina? Dopilnujemy listy gości i zadbamy, by niczego im nie zabrakło.

Wsparcie eksportu 

W codziennej pracy stawiamy na trwałe, efektywne relacje. Z roku na rok zbudowaliśmy silną i skuteczną sieć nabywców.
Aby wesprzeć prowadzone przez Ciebie działania sprzedażowe zorganizujemy w Twoim imieniu degustacje i prezentacje dla importerów i dystrybutorów, w którymi współpracujesz lub chciałbyś nawiązać współpracę.

Zbudujemy skuteczną bazę kontaktów i wykorzystując kreatywny emailing będziemy utrzymywać z nimi regularny kontakt. Zadamy także o profesjonalne materiały informacyjno-edukacyjne.
Możesz być pewien, że Twoja proaktywna postawa względem partnerów biznesowych zaowocuje trwałymi relacjami i ugruntowaniem pozycji na polskim rynku.

Digital marketing

Polscy internauci spędzają w internecie prawie 6 godz. dziennie. Aby zostać zauważonym powinieneś być obecny we wszystkich dostępnych kanałach w sposób spójny wizerunkowo i responsywny.

Pokolenie X wkrótce będzie najliczniejszą grupą konsumentów wina w Polsce. Millenialsi stając się konsumentami wina, prezentują zupełnie nowe społeczne wzorce zachowań – wychowani w kulturze nowych technologi i selfie będą nową liczącą się grupą entuzjastów wina.

Nie zmarnuj swojej szansy i zadbaj o właściwą ekspozycję marki w sieci.

Responsywne strony www

Obsługa social media

Budowanie zaangażowania konsumentów

Sklepy online

Dlaczego Polska? Kilka faktów

Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków wina w Europie. Polski rynek wina rośnie w tempie około 10 proc. rocznie – to jeden z najlepszych rezultatów w Europie.

Zmiany demograficzne zachodzą w Polsce bardzo szybko, co może wskazywać na szybki rozwój importu w najbliższych latach.

Wino wciąż traktowane jest jako produkt premium, ale Polacy piją więcej dobrej jakości win i podejmuje coraz bardzej świadome decyzje zakupowe. W celu rozwoju produktów na polskim rynku, warto postawić na budowanie silnej marki, edukację konsumentów w zakresie win wysokiej jakości i procesów produkcji wina oraz kształtowanie właściwych nawyków wśród konsumentów.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu:

Karolina Sieniawska

CEO, PR Manager
e-mail: biuro@wordsmith.pl
kom.: +48 696172123

Porozmawiaj z nami