Wordsmith PR rozpoczęło współpracę z urban.one. Agencja odpowiedzialna jest za obsługę social media, czyli m.in. prowadzenie fanpage’a na Facebooku oraz profilu na Instagramie.

W lipcowy weekend (8-9.07.2016 r.) w Olsztynie odbyło się branżowe wydarzenie Social Media Summer Weekend #Olsztyn. W roli słuchaczy uczestniczył w nim także nasz zespół.

Już pół roku trwa nasza współpraca z firmą OCTIM. W tym czasie wspólnie udało nam się wiele osiągnąć, a przecież to dopiero początek realizacji założonych planów.

W kwietniu 2016 r. uruchomiona została nowa strona internetowa firmy OCTIM. Wordsmith PR koordynowało cały proces tworzenia strony – od wyboru projektu po redagowanie tekstów. Jest to element długofalowego procesu rebrandingu firmy OCTIM.

Wspólnie z zespołem firmy Expom opracowaliśmy nowe programy pracownicze, które powiększą dostępny pakiet przywilejów socjalnych w firmie: „Innowacyjny Expom”, „Expom dba o zdrowie” oraz „Baby Team”.

Agencja Wordsmith PR rozpoczęła współpracę z Wytwórnią Octu i Musztardy OCTIM z Olsztynka. Agencja zajmie się pełną obsługą PR...

W ostatnie dni lata partnerzy nowomiejskiego producenta podłóg spotkali się na konferencji handlowej, która odbyła się nad brzegiem Jezioraka. Wydarzenie zostało zorganizowane przez agencję Wordsmith PR we współpracy z zespołem Jawor-Parkiet.

W września 2015 roku nawiązaliśmy współpracę z Filharmonią Warmińsko-Mazurską im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie – jedną z największych instytucji kulturalnych w regionie. Agencja Wordsmith PR jest odpowiedzialna za opracowanie całościowego raportu medialnego.