Kiedy szukasz przepisu na nowe menu, serfujesz w poszukiwaniu nowych kreacji lub pobliskiej kawiarni. No właśnie … przeważnie używasz przeglądarki Google. Najchętniej klikasz w wyniki wyszukiwania wyskakujące jako pierwsze. Ale jak to się właściwie dzieje, że jedne wyniki wyszukiwania pojawiają się wyżej, a inne niżej?

Głównym ambasadorem agencji PR jest czas, a w zasadzie jego brak. To główny powód, jaki podają firmy zgłaszające się po wsparcie przy budowaniu wizerunku. Jakie inne problemy pomaga rozwiązać zewnętrzna firma consultingowa?

Trzy miasta, trzy salony, 6 tygodni. Zadanie: zapewnić oprawę uroczystego otwarcia salonów sprzedaży Jawor-Parkiet.

Z Producentem Podłóg Drewnianych Jawor-Parkiet współpracujemy od lat. Wraz z planem rozwoju sieci firmowych salonów sprzedaży nasza agencja otrzymała zadanie zapewnienia oprawy uroczystego otwarcia salonów w Katowicach, Poznaniu i Łodz

Spośród popularnych mediów społecznościowych to on uznawany jest za najbardziej profesjonalny, a treści tam publikowane za niezwykle wiarygodne. To właśnie LinkedIn służy to budowania relacji i dlatego nad profilami firmowymi wciąż królują profile osobiste. Jak wykorzystać LinkedIn, aby przynosił najlepsze efekty biznesowe?

Po raz trzeci w pięcioletniej historii międzynarodowych targów wina i oliwy Wine Expo Poland & Warsaw Oil Festival nasza agencja współpracuje z organizatorem wydarzenia. W tym roku Wordsmith PR odpowiada za relacje z mediami i komunikację na FB.

Społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli CSR – brzmi poważnie, tajemniczo, trochę niezrozumiale. Temat cieszy się coraz większym zainteresowaniem i uwagą zarządów, ale co ciekawe, także samych pracowników. I słusznie – niesie on ze sobą wiele korzyści wizerunkowych dla firmy, działa integrująco na pracowników i może przynieść wiele dobrego społeczności lokalnej.

To słowo przez długi czas było bohaterem kultowego powiedzenia Allegrowiczów. Chętnie używają go też znane twarze na plakatach i reklamach napojów, balsamów czy okularów. Czy wiesz, o jakie magiczne słowo chodzi? Odpowiedź w artykule – polecam lekturę!

Z czym kolarzy Ci się Warmia? Jeziora, lasy, natura, relaks. Miło, prawda? Nic dziwnego, że marki chętnie korzystają z tych przyjemnych skojarzeń budując swoją opowieść. Historia musi być jednak prawdziwa.