Szczęśliwie nowych idei, także tych międzynarodowych, nie obowiązuje zamknięcie granic oraz covidowy lockdown. W związku z tym w kwietniu nasza agencja rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami.

Proste, łatwe i przyjemne. Tak można określić przepis na sukces video w komunikacji marketingowej. Gdy otrzymamy do wyboru przeczytanie prezentacji lub obejrzenie videoporadnika na ten sam temat, wybór wydaje się oczywisty. Wzrusza, bawi, uczy, ale video ma jeszcze tę przewagę, że idealnie sprawdza się, gdy chcemy „od kuchni” zaprezentować sposób wykonania, mówiąc tym samym do widzów Just do it (albo Yes, you can!).

Kiedy szukasz przepisu na nowe menu, serfujesz w poszukiwaniu nowych kreacji lub pobliskiej kawiarni. No właśnie … przeważnie używasz przeglądarki Google. Najchętniej klikasz w wyniki wyszukiwania wyskakujące jako pierwsze. Ale jak to się właściwie dzieje, że jedne wyniki wyszukiwania pojawiają się wyżej, a inne niżej?

Głównym ambasadorem agencji PR jest czas, a w zasadzie jego brak. To główny powód, jaki podają firmy zgłaszające się po wsparcie przy budowaniu wizerunku. Jakie inne problemy pomaga rozwiązać zewnętrzna firma consultingowa?

Trzy miasta, trzy salony, 6 tygodni. Zadanie: zapewnić oprawę uroczystego otwarcia salonów sprzedaży Jawor-Parkiet.

Z Producentem Podłóg Drewnianych Jawor-Parkiet współpracujemy od lat. Wraz z planem rozwoju sieci firmowych salonów sprzedaży nasza agencja otrzymała zadanie zapewnienia oprawy uroczystego otwarcia salonów w Katowicach, Poznaniu i Łodz

Spośród popularnych mediów społecznościowych to on uznawany jest za najbardziej profesjonalny, a treści tam publikowane za niezwykle wiarygodne. To właśnie LinkedIn służy to budowania relacji i dlatego nad profilami firmowymi wciąż królują profile osobiste. Jak wykorzystać LinkedIn, aby przynosił najlepsze efekty biznesowe?

Po raz trzeci w pięcioletniej historii międzynarodowych targów wina i oliwy Wine Expo Poland & Warsaw Oil Festival nasza agencja współpracuje z organizatorem wydarzenia. W tym roku Wordsmith PR odpowiada za relacje z mediami i komunikację na FB.

Społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli CSR – brzmi poważnie, tajemniczo, trochę niezrozumiale. Temat cieszy się coraz większym zainteresowaniem i uwagą zarządów, ale co ciekawe, także samych pracowników. I słusznie – niesie on ze sobą wiele korzyści wizerunkowych dla firmy, działa integrująco na pracowników i może przynieść wiele dobrego społeczności lokalnej.