Po raz kolejny przeglądając magazyny twój wzrok zatrzymuje się na zdjęciu prezentującym produkt konkurencji? Zastanawiasz się, jak się to dzieje, że media interesują się właśnie nim, a nie tobą? Myślisz, że taka reklama na pewno dużo kosztuje, a ty obecnie nie możesz przeznaczyć dużego budżetu na ogólnopolską kampanię?

W weekend 23-26 lutego nasza agencja miała przyjemność pracować przy otwarciu wegańskiej restauracji – wegemama. To nowy projekt Michała Kicińskiego – współzałożyciela firmy CD Projekt i współautora gry Wiedźmin, promujący zdrowy i odpowiedzialny styl życia. Na evencie pojawiły się sławy z pierwszych stron gazet i dziennikarze z kilkudziesięciu redakcji.

Gdy w Warszawie specjaliści od wizerunku debatują o najnowszych trendach w komunikacji, w sąsiednim województwie firmy nadal rzadko korzystają z PRu. Wciąż panuje przekonanie, że to usługi drogie i dostępne tylko dla dużych korporacji. Jak jest naprawdę?

Co wywołuje uśmiech na twarzy PR-owca? Nagrody i wyróżnienia przyznawane klientom! Nie inaczej było i tym razem. Z poznańskich targów BUDMA wraz z zespołem Jawor-Parkiet wróciłyśmy w szampańskich nastrojach! Ze stolicy Wielkopolski przywieźliśmy nie tylko garść inspiracji, lecz także dwie prestiżowe statuetki – Złoty Medal oraz Acanthus Aureus!

Każdy z klientów Wordsmith PR ma inne potrzeby, lecz dzięki dobrej znajomości ich oczekiwań, czasami możemy pomóc zaspokoić je u dwóch firm jednocześnie. Tak było w przypadku Jawor-Parkiet i Expom S.A., które zmagały się z problemem niedoboru pracowników.

Z Producentem Podłóg Drewnianych Jawor-Parkiet związane jesteśmy już od kilku lat. Każdy kolejny rok pokazuje nam jednak, jak duży jest potencjał tej firmy i jak wiele możemy jeszcze razem osiągnąć. Tak było i tym razem – miniony, 2016 rok to dla nas czas dużych wyzwań, ale też przede wszystkim dużych sukcesów!

22 grudnia 2016 Parkiet opublikował ranking 100 firm wartych giełdy. Ranking prezentuje najszybciej rozwijające się i najbardziej rentowne przedsiębiorstwa z polskim kapitałem, których nie ma jeszcze na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Grudzień to jak wiadomo ważny miesiąc w kalendarzu Świętego Mikołaja. Ten był szczególny z uwagi na współpracę Fundacji z radiową Trójką i galę Solidarna Szkoła. Skalę tej aktywności pokazują liczby publikacji medialnych. Jak wynika z monitoringu firmy Press-Service w grudniu ukazało się 120 publikacji.