Agencja Wordsmith PR nawiązała współpracę z właścicielem Zakładów Mięsnych „Warmia”. W ramach działań zajmie się promocją nowej linii produktów Zakładów Mięsnych Warmia – „Sztuka mięsa”. Do zadań agencji należeć będą copywriting, relacje z mediami oraz uruchomienie i obsługa strony na Facebooku. Działania z zakresu PR produktowego obejmą również rekomendacje dotyczące strony www oraz identyfikacji wizualnej dla Sztuki Mięsa.

Miło nam poinformować, że z dniem 1 września rozpoczęliśmy współpracę z Wine Expo Poland & Warsaw Oli Festiwal.

W sierpniu 2017 roku powstała strona internetowa marki Her Place: https://herplace.pl/. Wordsmith PR odpowiadało za kompleksowe doradztwo wizerunkowe, m.in. w zakresie copywritingu, SEO, udzielałyśmy także porad związanych z wyborem projektu i dostosowaniem funkcjonalności tak, aby w możliwie największym stopniu odpowiadały potrzebom użytkowników.

W lipcu 2017 r. uruchomiona została nowa strona internetowa marki EVA ZDRÓJ: www.evazdroj.pl. Wordsmith PR odpowiadałao za obsługę public relations wspierającą budowę strony www produktu. Odpowiadałyśmy za redagowanie tekstów, konsultacje i doradztwo w zakresie wyboru projektu.

Tegoroczne Kino na Granicy było rekordowe pod każdym względem – 20 tys. widzów, 120 filmów, ponad 70 osobowości kina, a wśród nich Agnieszka Holland, Allan Starski, Andrzej Chyra oraz Karolina Gruszka i Arkadiusz Jakubik, ale co dla nas szczególnie ważne, także pod względem efektów medialnych.

Wordsmith PR rozpoczęło współpracę z marką Her Place. Agencja zajmie się szeroko pojętym doradztwem wizerunkowym. W obszarze działań znajdą się, m.in. porady z zakresu budowania efektywnej i spójnej strategii marki, form i zasad promocji w Internecie i na portalach społecznościowych, relacji z mediami, współpracy z influencerami itp.

W kwietniu 2017 roku została uruchomiona nowa strona firmy Quercus, wiodącego producenta krajowej biomasy na cele energetyczne. Strona zyskała dodatkowe funkcjonalności i nowoczesny layout.