Za nami następny już rok wspólnej pracy z firmą Jawor-Parkiet. To czas wielu wyzwań, ale też dużych sukcesów. Spróbujmy przykładzie tej marki wspólnie zastanowić się, co Wasza firma może osiągnąć przez 365 dni.

Zgłasza się do nas firma. Znany lokalny producent z branży FMCG. Lada chwila do sprzedaży trafi ich nowy produkt. Potrzebne wsparcie PR. Trzeba działać szybko.

Znamy już pierwsze szczegóły programu. Ruszyła również przedsprzedaż karnetów. Nic dziwnego, że przygotowania do święta kina w Cieszynie i Czeskim Cieszynie nabierają tempa.

W środę, 15 listopada 2017 roku, zespół Wordsmith PR wziął udział w wydarzeniu: „Narzędzia kreowania i budowania wizerunku firmy w branży spożywczej”. Sprawdźcie, jak było!

Od połowy października do grona klientów Wordsmith PR dołączyło olsztyńskie Studio Tkanin Anny Bułło. Agencja zajmie się kompleksowym doradztwem PR.

W październiku 2017 roku sfinalizowałyśmy kolejną udaną współpracę z firmą Ideative. W efekcie powstała nowoczesna strona Instytutu Makijażu Permanentnego. Sprawdźcie, na czym polegało nasze wsparcie i jakie są efekty naszej pracy!

Czasami zdarza się tak, że współpraca przy jednym projekcie jest tak satysfakcjonująca dla obojga stron, że trudno się rozstać. 🙂 Nie inaczej było w przypadku Wordsmith PR i Zakładów Mięsnych Warmia. Od połowy października agencja zajmie się pełną obsługą PR firmy.

Agencja Wordsmith PR nawiązała współpracę z właścicielem nowej, ogólnopolskiej drukarni internetowej – Drukarniafortuny.pl. Do zadań agencji należy copywriting, w tym przygotowanie tekstów na bloga, relacje z mediami oraz współpraca z influencerami, którzy wpierać będą kampanię reklamową nowego projektu firmy Marpress.