Związek, do którego wkrada się nuda, może się szybko zakończyć. Trzeba adorować, zaskakiwać, dbać o partnera. W biznesie działa ta sama zasada. Co więc można zrobić, aby Twój kontrahent bardziej polubił Twoją firmę?

W portfolio Wordsmith PR sporo miejsca zajmują firmy z branży spożywczej, gastronomicznej. Są tu Zakłady mięsne WARMIA, Octim, czy nowy street foodowy koncept Tomasza Jakubiaka Spoko Buła. W ostatnim czasie do tego grona dołączyło Iławskie Stowarzyszenie Producentów Gęsi, które w tym roku po raz 15. organizowało Święto Gęsi. Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego, który finansuje projekt, wymaga szerokiej promocji dedykowanych produktów i dotarcie do jak najliczniejszej rzeszy odbiorców, stąd też propozycja naszej współpracy. W zakres usług Wordsmith PR wchodziło kompleksowe przygotowanie eventu i jego promocja.

Najpierw było… słowo. A właściwie hasło. „Warmia. Z natury pierwsza”. Tak zaczęła się przygoda Wordsmith i „Warmii”, a wraz z nią nowa koncepcja wizerunku Zakładów Mięsnych „Warmia”. Efekt? Nowoczesna wizualizacja i apetyczna strona www.zmwarmia.pl stworzona we współpracy z Ideative.

Aby produkt się sprzedawał, klienci muszą go znać. A nic tak dobrze nie wpływa na rozpoznawalność marki, jak jej obecność w mediach społecznościowych.

Do grona naszych klientów dołączyła firma ENPROM. Nasza agencja zajmie się kompleksowym doradztwem PR. Zakres działań obejmie m.in. relacje z mediami, budowę witryny internetowej oraz komunikację w social mediach.

Agencja Wordsmith PR nawiązała współpracę z firmą Cenatorium. Do zadań agencji należeć będzie obsługa relacji z mediami oraz copywriting.

700 razy Kino na Granicy – taki wynik wyświetlił mi się w Brand24 sprawdzając ile mamy publikacji o festiwalu w mediach. Najwięcej, bo aż 315 wzmianek to zasługa Facebooka, a dokładnie redakcji, gości i przyjaciół cieszyńskiego przeglądu filmowego, którzy postanowili świętować wspólne z nami, a było co! 20 lat festiwalu, 7 dni, 190 filmów, 50 spotkań z twórcami, a wśród nich te, które z pewnością przejdą do historii kina.

Blisko dziesięcioro architektów i projektantów wnętrz z Olsztyna i okolic odwiedziło Studio Tkanin Nandoo, by wziąć udział w noworocznym spotkaniu warsztatowym. To pierwsze zorganizowane przez nas tego typu wydarzenie dla pracowni Anny Bułło. Efekty okazały się zaskakujące – w ciągu godziny po tym, jak za ostatnim gościem zamknęły się drzwi, zadzwonił telefon z zamówieniem na dekoracje okienne!