IV Wine Expo Poland za nami. W warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym w ostatni weekend października zagościli producenci win z całej Europy. Branżowa debata ekspercka, seminaria i spotkania biznesowe przyciągnęły zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów wina.

Blind test gwarantował pełen obiektywizm. Dzięki temu jurorzy mogli skupić się na walorach wina i ocenić je nie wiedząc, z jakiej winnicy pochodzi. Wine Expo Poland Awards wyróżnia na tle innych konkursów branżowych zaangażowanie dwóch grup jurorów

Już 16 października w Olsztynie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu „Nie taki #PR czarny”, czyli warsztaty z budowania marki.

Celem spotkania było wprowadzenie blogerów i dziennikarzy w tematykę międzynarodowego konkursu win organizowanego przez Wine Expo Poland. Tegoroczne obrady jury konkursu odbędą się w tym roku 12 października w Mysia3.

W sobotę, 8.09.2018 r., odbył się wielki piknik rodzinny Jawor-Parkiet. Organizacja takiego wydarzenia to nie lada wyzwanie – nie może zabraknąć atrakcji i dla najmłodszych, i dla dorosłych, angażujących imprez integracyjnych, ale też chwili wytchnienia na świeżym powietrzu. W takich momentach do akcji może wkroczyć agencja PR! Sprawdźcie, jak poradziłyśmy sobie ze scenariuszem tej imprezy i jego realizacją.

Przeciętny Polak spędza w Internecie 5 godzin i 55 minut dziennie. W sieci jest ponad 78 proc Polaków, czyli ponad 29 mln osób (wg. Globalwebindex, 02/03 2017, Digital in 2018). Szkoda byłoby nie skorzystać z możliwości dotarcia do nich, prawda?

Związek, do którego wkrada się nuda, może się szybko zakończyć. Trzeba adorować, zaskakiwać, dbać o partnera. W biznesie działa ta sama zasada. Co więc można zrobić, aby Twój kontrahent bardziej polubił Twoją firmę?

W portfolio Wordsmith PR sporo miejsca zajmują firmy z branży spożywczej, gastronomicznej. Są tu Zakłady mięsne WARMIA, Octim, czy nowy street foodowy koncept Tomasza Jakubiaka Spoko Buła. W ostatnim czasie do tego grona dołączyło Iławskie Stowarzyszenie Producentów Gęsi, które w tym roku po raz 15. organizowało Święto Gęsi. Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego, który finansuje projekt, wymaga szerokiej promocji dedykowanych produktów i dotarcie do jak najliczniejszej rzeszy odbiorców, stąd też propozycja naszej współpracy. W zakres usług Wordsmith PR wchodziło kompleksowe przygotowanie eventu i jego promocja.