Nasze drugie spotkanie z cyklu „Nie taki #PR czarny” odbyło się 21 listopada w Browarze Warmia. Tym razem wspólnie z Weroniką Skolimowską z agencji kreatywnej Ideative rozmawiałyśmy o budowaniu dobrych i skutecznych stron internetowych.

Znasz powiedzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz? Pewnie tak ? Dlatego podczas najbliższego spotkania powiemy Wam, jak strona www może zrobić dobry PR Twojej firmie.

IV Wine Expo Poland za nami. W warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym w ostatni weekend października zagościli producenci win z całej Europy. Branżowa debata ekspercka, seminaria i spotkania biznesowe przyciągnęły zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów wina.

Blind test gwarantował pełen obiektywizm. Dzięki temu jurorzy mogli skupić się na walorach wina i ocenić je nie wiedząc, z jakiej winnicy pochodzi. Wine Expo Poland Awards wyróżnia na tle innych konkursów branżowych zaangażowanie dwóch grup jurorów

Już 16 października w Olsztynie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu „Nie taki #PR czarny”, czyli warsztaty z budowania marki.

Celem spotkania było wprowadzenie blogerów i dziennikarzy w tematykę międzynarodowego konkursu win organizowanego przez Wine Expo Poland. Tegoroczne obrady jury konkursu odbędą się w tym roku 12 października w Mysia3.

W sobotę, 8.09.2018 r., odbył się wielki piknik rodzinny Jawor-Parkiet. Organizacja takiego wydarzenia to nie lada wyzwanie – nie może zabraknąć atrakcji i dla najmłodszych, i dla dorosłych, angażujących imprez integracyjnych, ale też chwili wytchnienia na świeżym powietrzu. W takich momentach do akcji może wkroczyć agencja PR! Sprawdźcie, jak poradziłyśmy sobie ze scenariuszem tej imprezy i jego realizacją.

Przeciętny Polak spędza w Internecie 5 godzin i 55 minut dziennie. W sieci jest ponad 78 proc Polaków, czyli ponad 29 mln osób (wg. Globalwebindex, 02/03 2017, Digital in 2018). Szkoda byłoby nie skorzystać z możliwości dotarcia do nich, prawda?