Z budowaniem marki jest jak z każdym związkiem. Najpierw przychodzi zauroczenie, są motyle w brzuchu, ale aby płomienna miłość trwała przez cały czas związku, należy o niego dbać i go pielęgnować. Tylko w ten sposób można zbudować relację. Na dobre i na złe.

Alle to będzie spotkanie! Kto będzie gościem? Mężczyzna, który ma wszystko… co trzeba wiedzieć o PR-rze. Gościem 4. spotkania z cyklu „Nie taki #PR czarny” będzie Michał Bonarowski, ekspert komunikacji i Public Relations Officer Allegro.pl.

Dobry tekst o firmie lub produkcie musi wbijać w fotel, przyciągać uwagę. Łatwo powiedzieć, ale jak to zrobić? O najważniejszych zasadach tworzenia wartościowych tekstów rozmawiałyśmy z gośćmi, Michałem Bartoszewiczem i Rafałem Radzymińskim z magazynu Made In Warmia & Mazury, podczas naszego trzeciego spotkania Nie taki #PR czarny.

Zazwyczaj chodzi o interes. Tak, twój, twojej firmy, dziennikarza, lokalnej społeczności. I nie myśl od razu o tym źle. Interes to jakaś ważna sprawa, oczywiście także i pieniądze. Chcesz przecież mieć dobrą opinię jako pracodawca, partner w biznesie, wśród klientów, którzy sięgną po twoje produkty. Dziennikarz też ma interes. On pracuje. Tak, chce dobrze wykonywać swój zawód, zarabiać pieniądze i spokojnie żyć. Jak Was zbliżyć, poznać wzajemne oczekiwania, czasem pogodzić, zbudować trwały i partnerski związek?

Nie będziemy trzymać Was w niepewności: warto 😉 Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie studenci muszą powoli wybierać miejsce swoich praktyk. No właśnie – czy warto wybrać staż w agencji PR, kiedy mamy już obrany kierunek zawodowy?

Wszyscy o tym mówią, ale nie każdy wie, jak to zrobić. Co to takiego? Kreowanie wizerunku marki.

Nowy rok – nowe postanowienia! 16-ego stycznia 2019 r. weź udział w naszym spotkaniu o skutecznej komunikacji dla marek i wprowadź w swojej firmie pozytywne zmiany! Naszymi gośćmi będą twórcy magazynu Made In Warmia & Mazury – Michał Bartoszewicz i Rafał Radzymiński.

W Hotelu Tajty w Wilkasach 3-ego grudnia nasz klient – firma Octim – zorganizowała charytatywną kolację szefów kuchni „Szczypta dobroci z Octim”. Tak pyszny event nie mógł obejść się bez echa – posty zamieszczone podczas wydarzenia dotarły do ponad 13 tysięcy odbiorców!