To słowo przez długi czas było bohaterem kultowego powiedzenia Allegrowiczów. Chętnie używają go też znane twarze na plakatach i reklamach napojów, balsamów czy okularów. Czy wiesz, o jakie magiczne słowo chodzi? Odpowiedź w artykule – polecam lekturę!

Z czym kolarzy Ci się Warmia? Jeziora, lasy, natura, relaks. Miło, prawda? Nic dziwnego, że marki chętnie korzystają z tych przyjemnych skojarzeń budując swoją opowieść. Historia musi być jednak prawdziwa.

Leżaki w ręce i wspólnie wyruszmy parostatkiem w piękny rejs po regionalnych markach. Zacumujmy w malowniczej Krainie Tysiąca Jezior, by przeżyć wakacyjną przygodę z PR-em. Jesteście gotowi na wspólne Bailando?

Jak przeliczyć wartość relacji z mediami na biznes firmy? Jakich argumentów używać, żeby przekonać, że PR działa i ma uzasadnienie dla rozwoju firmy? Czy da się go ująć w excelu, aby liczby i kwoty się zgadzały? To zależy…

Od strategii do komunikacji. Twoja firma planuje rozpocząć komunikację? Strategia gotowa, więc czas przejść do działania. Od czego zacząć i jak się przygotować, aby w końcu zacząć robić PR? O tym właśnie będziemy mówić na najbliższym spotkaniu Nie taki PR czarny.

Można mówić dużo, ale po co? Czasem wystarczy jedno słowo. Idealnie jeśli jest to nazwa Twojej marki, a resztę każdy będzie umiał sobie dopowiedzieć. To zadanie strategii komunikacji.

Najbliższe spotkanie z serii „Nie taki #PR czarny” odbędzie się 4 kwietnia o godz. 9:00 w CRS UKIEL. Gościem specjalny, który opowie o tworzeniu strategii komunikacji opowie Olga Zalecka, PR manager BSH, odpowiedzialna za wizerunek marek Bosch, Siemens, Zelmer i Gaggenau.

Olsztyńskie warsztaty PR-owe zyskały silne wsparcie. Patronat nad cyklem spotkań organizowanych przez Wordsmith PR objęło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PSPR wesprze agencję w edukowaniu regionalnych firm na temat PR-u, pogłębiania kompetencji specjalistów ds. komunikacji, a także promocji samych spotkań.