Leżaki w ręce i wspólnie wyruszmy parostatkiem w piękny rejs po regionalnych markach. Zacumujmy w malowniczej Krainie Tysiąca Jezior, by przeżyć wakacyjną przygodę z PR-em. Jesteście gotowi na wspólne Bailando?

Jak przeliczyć wartość relacji z mediami na biznes firmy? Jakich argumentów używać, żeby przekonać, że PR działa i ma uzasadnienie dla rozwoju firmy? Czy da się go ująć w excelu, aby liczby i kwoty się zgadzały? To zależy…

Od strategii do komunikacji. Twoja firma planuje rozpocząć komunikację? Strategia gotowa, więc czas przejść do działania. Od czego zacząć i jak się przygotować, aby w końcu zacząć robić PR? O tym właśnie będziemy mówić na najbliższym spotkaniu Nie taki PR czarny.

Można mówić dużo, ale po co? Czasem wystarczy jedno słowo. Idealnie jeśli jest to nazwa Twojej marki, a resztę każdy będzie umiał sobie dopowiedzieć. To zadanie strategii komunikacji.

Najbliższe spotkanie z serii „Nie taki #PR czarny” odbędzie się 4 kwietnia o godz. 9:00 w CRS UKIEL. Gościem specjalny, który opowie o tworzeniu strategii komunikacji opowie Olga Zalecka, PR manager BSH, odpowiedzialna za wizerunek marek Bosch, Siemens, Zelmer i Gaggenau.

Olsztyńskie warsztaty PR-owe zyskały silne wsparcie. Patronat nad cyklem spotkań organizowanych przez Wordsmith PR objęło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PSPR wesprze agencję w edukowaniu regionalnych firm na temat PR-u, pogłębiania kompetencji specjalistów ds. komunikacji, a także promocji samych spotkań.

Z budowaniem marki jest jak z każdym związkiem. Najpierw przychodzi zauroczenie, są motyle w brzuchu, ale aby płomienna miłość trwała przez cały czas związku, należy o niego dbać i go pielęgnować. Tylko w ten sposób można zbudować relację. Na dobre i na złe.

Alle to będzie spotkanie! Kto będzie gościem? Mężczyzna, który ma wszystko… co trzeba wiedzieć o PR-rze. Gościem 4. spotkania z cyklu „Nie taki #PR czarny” będzie Michał Bonarowski, ekspert komunikacji i Public Relations Officer Allegro.pl.