
Piknik rodzinny Jawor-Parkiet już za nami!
W sobotę, 8.09.2018 r., odbył się wielki piknik rodzinny Jawor-Parkiet. Organizacja takiego wydarzenia to nie lada wyzwanie – nie może zabraknąć atrakcji i dla najmłodszych, i dla dorosłych, angażujących imprez integracyjnych, ale też chwili wytchnienia na świeżym powietrzu. W takich momentach do akcji może wkroczyć agencja PR! Sprawdźcie, jak poradziłyśmy sobie ze scenariuszem tej imprezy i jego realizacją.
Wielki piknik rodzinny Jawor-Parkiet to impreza adresowana do pracowników i ich najbliższych – rodzin, dzieci i przyjaciół. W wydarzeniu wzięły więc udział osoby w różnym wieku – od kilkuletnich maluchów, przez nastolatków, po osoby dorosłe. Co zrobić, aby każda z nich spędziła ten dzień tak, jak lubi, i wspominała go przez długi czas?
Po pierwsze, dzieci
Z myślą o najmłodszych zdecydowaliśmy się aż na trzy rodzaje atrakcji – „stacjonarne”, warsztatowe i wspólne zabawy z animatorem. W tym przypadku ważne są dwie rzeczy – dobra zabawa, ale też bezpieczeństwo, dlatego postanowiliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie byk rodeo, eurobungee i dmuchana zjeżdżalnię. Każde ze stanowisk obsługiwane było przez profesjonalnych animatorów.
Oprócz tego chętni mogli zapisać się warsztaty ceramiczne oraz cyrkowe, a także skorzystać z atrakcji przygotowanych przez animatorów.
Po drugie, dorośli
Z myślą o dorosłych przygotowaliśmy integracyjne konkursy z nagrodami. Na początek śmiałkowie zmierzyli się w jeździe na byku rodeo, następnie próbowali swoich sił w biegu w potrójnych portkach i siłowaniu na rękę.
Po trzecie, dobra zabawa przy muzyce na żywo
Po zakończeniu wszystkich konkursów, pojedynków i warsztatów na uczestników pikniku czekały ognisko oraz wspólna zabawa przy muzyce na żywo.
Szukaj artykułu
Pozostałe aktualności
- Wordsmith PR dołącza do SAPR!
- Komunikacja B2B, czyli jak skutecznie budować relacje w biznesie
- Ahoj! God morgon! Modry Słoń i IRKL w gronie klientów Wordsmith PR.
- Młodszy specjalista ds. PR
- Sociale kochasz i rozumiesz? Dołącz do naszego zespołu
- Dołącz do naszego zespołu!
- Kręci nas video
- Więcej PR-u dla marek wnętrzarsko-budowlanych
- Zajrzeć za kulisy Googla – czyli czym jest SEO?
- Nie masz czasu? Czas na agencję PR