Blog
Nie organizuj konferencji handlowej, zanim nie przeczytasz tego wpisu!
Związek, do którego wkrada się nuda, może się szybko zakończyć. Trzeba adorować, zaskakiwać, dbać o partnera. W biznesie działa ta sama zasada. Co więc można zrobić, aby Twój kontrahent bardziej polubił Twoją firmę? Zaprosić go na event. Jednak nie rób tego, zanim nie...
czytaj dalejWszyscy „jemy oczami”, czyli branża spożywcza w social mediach
Aby produkt się sprzedawał, klienci muszą go znać. A nic tak dobrze nie wpływa na rozpoznawalność marki, jak jej obecność w mediach społecznościowych. Jednak jak pokazać swój produkt w SM, by konsument zapragnął go mieć – a co za tym idzie – by wzrosła jego sprzedaż?
czytaj dalej2017 – kolejny wspólny numer z królem parkietu
Za nami następny już rok wspólnej pracy z firmą Jawor-Parkiet. To czas wielu wyzwań, ale też dużych sukcesów. Spróbujmy przykładzie tej marki wspólnie zastanowić się, co Wasza firma może osiągnąć przez 365 dni.
czytaj dalejPR na straży sprzedaży
Czym „grozi” rozpoczęcie działań PR? Na czym polega słynne budowanie wizerunku i jakie są faktyczne oczekiwania względem PR-u? Jakie są inne „efekty uboczne” komunikacji z mediami? Jeśli chcesz wiedzieć, koniecznie przeczytaj ten tekst. UWAGA! Historia oparta na faktach.
czytaj dalejCzy na pewno PR nie pomaga w znalezieniu pracowników?
Bezpośrednio – zapewne nie, bo to działka HR-owca, ale… Wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna to cechy, które definiują pożądanego pracodawcę. A jak to się ma do PR-u?
czytaj dalejCała prawda o PRze – kiedy, dla kogo i za ile?
Gdy w Warszawie specjaliści od wizerunku debatują o najnowszych trendach w komunikacji, w sąsiednim województwie firmy nadal rzadko korzystają z PRu. Wciąż panuje przekonanie, że to usługi drogie i dostępne tylko dla dużych korporacji. Jak jest naprawdę? Usługi PR to...
czytaj dalej