
Blog Roku 2014 – podsumowanie
Współpraca agencji Wordsmith PR z Onet.pl w zakresie obsługi medialnej trwała trzy miesiące.
W tym okresie do mediów marketingowych, lifestylowych, informacyjnych, ekonomicznych i regionalnych trafiło osiem informacji prasowych. Agencja odpowiadała także za medialną obsługę gali Bloga Roku 2014 i w wyniku naszych działań podczas wydarzenia obecni byli przedstawiciele m.in. takich redakcji jak Polsat Cafe, Super Express, Plotek, Czwórka Polskie Radio, Press, Brief oraz dziewięć wiodących agencji fotograficznych.
Efektem współpracy z mediami opublikowanych został ponad 240 materiałów mediowych:
- Prasa: 9
- TV: 8
- Radio: 17
- Internet: 208
Z podziałem na profil redakcji:
- TV: Dzień dobry TVN, Pytanie na śniadanie (TVP), Zoom na miasto (Polsat Cafe), Co za tydzień (TVN)
- Radio: PR Czwórka, Chilli Zet, Tok FM
- Media branżowe: Wirtualnemedia.pl, Press, Press.pl, Nowy Marketing, Newseria Biznes, Brief, Newsweek, Wprost
- Media lifestylowe: Interia.pl (Kobieta), Pudelek.pl, Plotek.pl, Afretparty.pl, Super Express, Polki.pl, Gala.pl, Kozaczek.pl, Polityka (Mea pulpa)