
3 najczęstsze pułapki komunikacji. Jak ich uniknąć?
Rozpoczynając działania marketingowe, często chcemy od razu być wszędzie. Oczywiście, możemy uruchomić wszystkie kanały komunikacji, ale to nie wystarczy, aby osiągnąć efekt.
Google, Facebook, LinkedIn promują aktywność. Najwyżej punktowane przez online’owych gigantów są komentarze i nowe wpisy. Oznacza to, że nie wystarczy uruchomić stronę czy założyć konta w mediach społecznościowych. Trzeba o nie dbać, aktualizować, udzielać się. Niby proste, ale w praktyce okazuje się najtrudniejsze.
Bo zawsze brakuje czasu, bo nie mamy pomysłu, co napisać, bo wiele informacji wydaje nam się nieistotnych. I nagle okazuje się, że w wyszukiwarce nie widać naszej strony internetowej (a przecież miała być naszą wizytówką!), a post na Facebooku dotarł zaledwie do garstki znajomych, którzy i tak nic od nas nie kupią.
Marketing, aby działał, musi być prowadzony regularnie, aktywnie i celowo. To jedyna recepta, aby był skuteczny.
Cały nasz artykuł znajdziesz we wrześniowym wydaniu magazynu ESTATE.
Kliknij w artykuł, aby przeczytać całość:
Źródło: Magazyn ESTATE 03(22)/2021 https://i.st-nieruchomosci-online.pl/estate/files/estate-03-2021-1631635509.pdf
