Blog

Jakie jest najcenniejsze słowo w biznesie?

To słowo przez długi czas było bohaterem kultowego powiedzenia Allegrowiczów. Chętnie używają go też znane twarze na plakatach i reklamach napojów, balsamów czy okularów. Czy wiesz, o jakie magiczne słowo chodzi? Odpowiedź w artykule – polecam lekturę!

czytaj dalej

Jak mierzyć efekty PR-u?

Jak udowodnić, że PR działa? Wątek mierzenia efektywności przewija się od lat, a wskaźniki zmieniają się tak samo jak rynek mediów i technologii. Ale czy na pewno wszystkie? Czy public relations da się ująć w excelu, aby liczby i kwoty się zgadzały? To zależy… jaki jest jego cel i co chcemy zmierzyć.

czytaj dalej

Jak sprawić, aby klient zakochał się w Twojej marce

Z budowaniem marki jest jak z każdym związkiem. Najpierw przychodzi zauroczenie, są motyle w brzuchu, ale aby płomienna miłość trwała przez cały czas związku, należy o niego dbać i go pielęgnować. Tylko w ten sposób można zbudować relację. Na dobre i na złe.

czytaj dalej

Od najlepszej strony

Przeciętny Polak spędza w internecie 5 godzin i 55 minut dziennie. W sieci jest ponad 78 proc Polaków, czyli ponad 29 mln osób. Szkoda byłoby nie skorzystać z możliwości dotarcia do niego, prawda? To chyba najlepsza odpowiedź na pytanie, dlaczego warto mieć stronę internetową. Sprawdźcie, jak to zrobić, aby się nie zniechęcić.

czytaj dalej

PR na straży sprzedaży

Czym „grozi” rozpoczęcie działań PR? Na czym polega słynne budowanie wizerunku i jakie są faktyczne oczekiwania względem PR-u? Jakie są inne „efekty uboczne” komunikacji z mediami? Jeśli chcesz wiedzieć, koniecznie przeczytaj ten tekst. UWAGA! Historia oparta na faktach.

czytaj dalej
Porozmawiaj z nami