Szczęśliwie nowych idei, także tych międzynarodowych, nie obowiązuje zamknięcie granic oraz covidowy lockdown. W związku z tym w kwietniu nasza agencja rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami.

Modry SłońPierwszy z nich, tak jak my, zajmuje się słowem – pisanym, twórczym, pobudzającym wyobraźnię. Wydawnictwo Modry Słoń wydaje personalizowane książeczki dla dzieci od 1 roku życia. Współpracuje z najlepszymi autorami i ilustratorami ze świata. W dorobku ma ponad 80 oryginalnych tytułów.
Bajki z charakterystycznym logo niebieskiego słonia czytane są przez dzieci w Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, we Francji, w Anglii, Niemczech, Austrii, Rumunii, na Litwie oraz w Bośni i Hercegowinie.
Nasza agencja będzie odpowiadać za realizację strategii promocji on-line Modrego Słonia: obsługę mediów społecznościowych, pozycjonowanie, copywriting oraz Google i FB Ads. A wszystko po to, aby unikatowe opowieści trafiły do najmłodszych czytelników także w naszym kraju. Projekt będą realizować w duecie Karolina Kazuła i Marta Milewczyk, a zostaliśmy zaproszeni do jego poprowadzenia za sprawą rekomendacji 😊

 

W przypadku Instytutu Rozwoju Kapitału Ludzkiego (IRKL) komunikacja popłynie w przeciwnym kierunku – z Polski w świat, a dokładniej do Skandynawii. IRKL to olsztyńska firma, IRKLktóra zna się na ludziach. Od 2014 r. specjalizuje się w procesach rekrutacji wysoko wykwalifikowanych pracowników, realizuje też precyzyjne badania rynku pracy, wdraża własne metody HR oraz wspiera swoich klientów w rozwoju kapitału ludzkiego.

Projekt zakłada promocję oferty Instytutu w Szwecji, Danii i Norwegii. W zakres naszych działań wchodzić będą szeroko zakrojone działania komunikacyjne i promocyjne – w tym opracowanie strategii działań online i ich realizacja, m.in.: pozycjonowanie, kampanie Google Ads oraz internacjonalizacja strony www; relacje z mediami w Polsce i Skandynawii, obsługa mediów społecznościowych z uwzględnieniem skandynawskich rynków oraz produkcja filmu promocyjnego, identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych pod kątem skandynawskiego klienta.
Wordsmith PR przystąpiło do projektu na drodze konkursu, a poprowadzi go drømme lag (dream team): Karolina Sieniawska, Dagmara Alsztyniuk oraz Marta Milewczyk.

Porozmawiaj z nami