Agencja Wordsmith PR nawiązała współpracę z właścicielem Zakładów Mięsnych „Warmia”. W ramach działań zajmie się promocją nowej linii produktów Zakładów Mięsnych Warmia – „Sztuka mięsa”. Do zadań agencji należeć będą copywriting, relacje z mediami oraz uruchomienie i obsługa strony na Facebooku. Działania z zakresu PR produktowego obejmą również rekomendacje dotyczące strony www oraz identyfikacji wizualnej dla Sztuki Mięsa.

Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiada Karolina Kazuła oraz Ewa Gliniewicz. Współpraca została zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia.

„Sztuka mięsa” to linia produktów z wołowiny dojrzewającej – steak z polędwicy, antrykotu i rostbefu oraz udziec i burger wołowy. Więcej o produktach na: www.zmwarmia.pl oraz na FB: https://www.facebook.com/WarmiaSztukaMiesa/

Porozmawiaj z nami