W środę, 15 listopada 2017 roku, zespół Wordsmith PR wziął udział w wydarzeniu: „Narzędzia kreowania i budowania wizerunku firmy w branży spożywczej”. Sprawdźcie, jak było!
Listopadowa środa minęła nam wyjątkowo intensywnie. To właśnie wtedy w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym odbyła się minikonferencja w całości poświęcona tematowi kreowania i budowania wizerunku firmy. Takiego wydarzenia nie mogła przegapić ekipa Wordsmith PR.
Jak skutecznie promować firmę w Internecie? Kiedy warto pomyśleć o redesignie czy rebrandingu marki? Jaka jest rola storytellingu w działaniach marketingowych? Jak działa design thinking? Na te i wiele innych pytań słuchaczom wydarzenia odpowiadał zespół wysokiej klasy ekspertów-praktyków:
- Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24.pl,
- Jakub Śwircz – Managing Director, Brandy Design,
- Adam Pioch – Storymaker, Digital Generation,
- Anna Żakowska – Ekspert, Inspire Group.
Wydarzenie zakończyło się kompleksowym szkoleniem z zakresu marketingu online, które poprowadził sam Rahim Blak.
Minikonferencja była dla nas świetną okazją do uzupełnienia swojej wiedzy, a także szansą na niezwykle inspirujące kuluarowe dyskusje. Wszystkim prelegentom i współsłuchaczom serdecznie dziękujemy za czas spędzony wspólnie! 🙂