Podczas współpracy z ciekawym klientem czas upływa wyjątkowo szybko – dlatego nawet nie zauważyłyśmy, gdy minął już pełny rok naszej pracy z firmą OCTIM z Olsztynka. W tym okresie udało nam się sfinalizować wiele ambitnych projektów, koordynowałyśmy tworzenie dwóch nowych stron internetowych, nawiązałyśmy relacje z dziennikarzami i blogerami, a także zadbałyśmy o spójność wizerunku firmy w mediach społecznościowych. Mamy poczucie, że o naszych sukcesach świadczą osiągnięcia klienta, dlatego szczególnie dumne jesteśmy z wielu nagród i certyfikatów, które zdobyły produkty OCTIM, ponieważ czynnie brałyśmy udział w zgłaszaniu ich kandydatury, a czasem reprezentowałyśmy firmę w czasie konkursów i podczas odbioru wyróżnień. Poniżej prezentujemy podsumowanie rocznej współpracy w pigułce:
- Koordynacja przygotowania dwóch stron internetowych – www.octim.com.pl (trzy wersje językowe) oraz www.jablkowywyszczupla.pl,
- koordynacja dwóch sesji zdjęciowych produktów,
- wsparcie w dalszym rebrandingu firmy,
- nawiązanie stałej relacji z blogerami,
- nawiązanie relacji z dziennikarzami.
Ilość publikacji w okresie od listopada 2015 do października:
- 31 publikacji w prasie,
- 122 publikacje w Internecie.
Media społecznościowe:
- Facebook.com – zwiększenie liczby polubień ze 140 do 3 220,
- założenie konta na YouTubie (11 filmów),
- prowadzenie profilu na Instagramie (53 posty, 65 obserwatorów).
Konkursy, w których brał udział OCTIM, i nagrody, jakie zdobył:
- Gazela Biznesu 2015,
- Diament Forbesa 2016,
- „Złoty Paragon” dla octu jabłkowego,
- Certyfikat Złotego Płatnika,
- Przebój FMCG 2016 zdobył ocet balsamiczny, a musztarda z żurawiną OCTIM otrzymała nominację,
- „Poznaj Dobrą Żywność” dla octu jabłkowego,
- „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów” (ocet jabłkowy otrzymał I nagrodę w kategorii produkt),
- otrzymanie tytułu Mistrza w konkursie Agroliga,
- udział w konkursie „Żagle Warmii i Mazur”,
- uroczyste odebranie znaku Poznaj Dobrą Żywność dla octu jabłkowego,
- udział w konkursie Super Produkt Świata Kobiety.
Z radością możemy także poinformować, że to nie koniec naszej współpracy z firmą OCTIM. Wspólnie z pracownikami spółki już przygotowujemy się do wprowadzenia nowego produktu na rynek, co będzie wymagało zaangażowania mediów tradycyjnych i społecznościowych.