Z Producentem Podłóg Drewnianych Jawor-Parkiet związane jesteśmy już od kilku lat. Każdy kolejny rok pokazuje nam jednak, jak duży jest potencjał tej firmy i jak wiele możemy jeszcze razem osiągnąć. Tak było i tym razem – miniony, 2016 rok to dla nas czas dużych wyzwań, ale też przede wszystkim dużych sukcesów! 

Od stycznia intensywnie pracowałyśmy nad wdrożeniem nowego produktu – unikalnie postarzanej Retro Collection. Opracowałyśmy spójną strategię wizerunkową, a czas naszej wytężonej pracy nie poszedł na marne. Liczne publikacje prasowe i internetowe to tylko część naszych sukcesów. Największa nagroda przyszła do nas tuż przed Bożym Narodzeniem – wtedy deski te uzyskały prestiżową nagrodę, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Rok 2016 w Jawor-Parkiet to także czas intensywnej współpracy z architektami, której służył, m.in. opracowany przez nas newsletter do komunikacji z zaprzyjaźnionymi pracowniami i biurami aranżacji wnętrz.

Naszą pracę dla z producentem w 2016 roku zakończyło natomiast opracowanie długofalowej strategii z zakresu employer branding.

Potwierdzeniem efektywności naszych działań dla tego klienta jest liczba publikacji, które uzyskałyśmy w okresie styczeń–grudzień 2016.  W ciągu tego czasu ukazało się 40 publikacji w prasie drukowanej oraz aż 182 artykuły w Internecie!