Liczne publikacje w mediach, obecność w największych rozgłośniach radiowych, akcja viralowa na Facebooku – to tylko skrót efektów działań agencji Wordsmith PR dla Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Start Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości poprzedziły wielomiesięczne przygotowania i liczne działania promocyjne. Agencja Wordsmith PR przygotowała i rozesłała 6 informacji prasowych, zaangażowała 6 gości do kampanii viralowej #dobryjest, w efekcie której video zachęcające do udziału w wydarzeniach ŚTP obejrzało kilka tysięcy osób. Przedstawiciele Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości gościli w audycjach TOK FM i trzech programach Polskiego Radia – Jedynce, Trójce i Czwórce. O wydarzeniach ŚTP mówiły agencje informacyjne ISB oraz Newseria, a pisały liczne portale, takie jak Onet.pl, Money.pl, Inwestycje.pl, Interia.pl czy Bankier.pl.

Agencja towarzyszyła również organizatorom w trakcie inauguracji w Warszawie, gdzie zgromadziło się wielu słuchaczy, którzy mieli okazję wziąć udział w prelekcjach i warsztatach prowadzonych przez gości. W spotkaniu udział wzięli Ambasador Stanów Zjednoczonych – Paul W. Jones, Chris Cusack z Village Capital czy Arnobio Morelix z Fundacji Kauffmana, która jest pomysłodawcą tej inicjatywy.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości odbył się już po raz 9. w Polsce i ponad innych 160 krajach na całym świecie. Organizatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Agencja Wordsmith PR współpracowała już z Fundacją w 2014 roku przy realizacji kampanii ŚTP „Twarze Przedsiębiorczości”.